kartal92 Smr29 mama vericem bugün aldım az başlayabilirsiniz dedi 30 ml falan bu ayı atlatalım zaten ek gıda başlıcaz dedi stres olmayın dedi
Seyyide2024 kartal92 emzirme dönemlerinizde göğsünüzde yumrular oldu mu sıcak soğuk kompres vs çok uğraştım ama sol göğsüm açılmadı sağ göğsümde zaten mastit var çocuğum çok emiyor sürekli memede ama yine de tıkanıklık yaşadım ters emzirme vs denedim ama fayda etmedi zamanla geçer mi
kartal92 Seyyide2024 yok olmadı benim sütüm çok güzeldi sağardım arada çok gelirdi emzirmeyim hemen akardı ne zaman havalar çok sıcak oldu düzenimiz bozuldu ya benim vücuduma su yetmedi süt azaldı bilmiyorum moralim bozuldu
tazecikanne45 kartal92 hayır 500 gram çok güzel. Sakın mama vermeyin. Her ay 1 kilo almayacak bundan sonra 500 gram alması yeterli
kartal92 tazecikanne45 doktor az almış dedi aslında kilomuz hala ortalamanın üstünde ama bu ay az almış dedi
uzunlardananne kartal92 ayni durumu yasadim formul mama denedik icmedi 4. Ayda ek gidaya basladik iki defada kaşık maması veriyordum hala bu duzenle gidiyoruz 9 ayligiz . Ama genel anlamda 4. Ayda az kilo aliyorlar bizde sadece 200 gram almistik bende cok korkmustum ama hic uzulme bir damlasi bile ona fayda sagliyor her sey yoluna girer
Smr29 kartal92 bazen iki saate bir bazende üç saate bir veriyordum yani bebeğin durumuna göre verin açsa verirsnz.
Ebrarinannesi_ Benimki de 4 ay 18 günlük oldu bugün yani 150 gram anca aldı bugüne kadar baya beslenmedi redler oldu doktor günlük 20 gramın normal olduğunu söylemişti biz 500 gramı bile göremicez normalde geçen ay 800 gram almıştı
kartal92 Ebrarinannesi_ sanırım bu dönemde meme reddi çok fazla oluyor oda bebeklerin beslenmesini azaltıyo buna bağlı olarak sütümüz de azalıyo olabilir. Ama bugün bana doktor hangisi diğerinin sebebi bilmiyoruz dedi yani sütün azaldığı için sinirlenip meme reddi yapıyo olabilir dedi
Ebrarinannesi_ kartal92 benim bebeğimde öyle olcak bu ay yüksek ihtimal 2780 doğdu 12 gün sonra 5 aylık olacak bu ay aldığı kilo 150-200 gram 12 günde alabilir mi bilmiyorum