Znrkrgl yeni doğan için emzırmeye beslemeye saat yok dedı doktorumuz nezaman isterse ver,uykudan ayıkamadıgından dahada derinlesmesın dıye sürekli verdim kasıkla,ben sadece 4 dakıka emzırıyordum yetıyordu sonra 4 5 6 dakıka şeklinde yükselttim şuda var emerken yıne uykuya dalıyorsa yetmez bu süre sars bebegını dalmaması için.