Ek gıdaya beşinci ayda başladık bebeğim on gün sonra yedi aylık olacak bu ay kabız olmaya başladı bazı günler çok sinirli ve gece neredeyse 15 20 kere uyanıyor bazen saat başı bazen saatte üç dört kez. Kabız olduğu için sinirli ve uykusuz olduğunu düşünüyorum doğru mu? Diş etleri biraz şişti salyası biraz arttı ama dişe daha var gibi görünüyor ne Damağı yarıldı ne de diş görünüyor. Çok fazla yoruldum özellikle psikolojik olarak.