1 aydır her gün bebek arabasında gezerek uyuyor sonra eve getirip yatırıyorum. Bu sıcakta güneşin altında yürüyorum her gün. Bunun yağmuru var kışı var böyle gitmez ama evde zapt edilmiyor 17 aylık oldu. 1 ay öncesinde kadar yer yatağında yanına uzanarak uyutuyordum beşikte uyumuyordu gündüzleri. Şu an sürekli kalkıp kaçıyor uyumuyor yatakta bile. Ne yapabilirim nasıl alıştıracağım tekrar evde uyumaya?