mom97X Kızlar Philips avent biberon kullanıyorum 0+ numaralı. Büyüdükçe fazla delik sayılı başlık alınıyormuş ya hani, ben kendim bu başlığa delik açsam aynı şey olmaz mı ? 🤔
ceylintoprakmomy mom97X bende yeni almıştım hiç damlamiyordu çok az genişlettim. Çocuk gelmeyince krize girdi, çünkü… De büyüdükçe yeni emzigini almak hijyen açısından daha iyi olur bence