adarelif valla ben doğum yapalı 45 gü oldu şunun şurası 1 haftadır anca rahatça yan yatıp uyuyorum yan yattığım zaman bi süre sonra belimde dehşet ağrı oluyordu sırt üstü dönene kadar can çekişiyordum hala daha tam geçti denmez yani ama eskiye göre daha rahat ve uzun sğre yan yatabiliyorum