hunilimomy Ebrubulut ben kullanıyorum sadece domates salcasini sevmiyorum eksimsi geliyor o nedenle biber salçam azaldığında karıştırmıştım bi farklılık olmadi
Aptalllarsizi Ebrubulut evet ben ama misal 5 kg domates salçasına 1 kg biber salçası ekliyorum çok güzel oluyor
Ebrubulut Aptalllarsizi peki nasıl saklıyorsunuz benim dolapta olmasına rağmen bir süre sonra küf oluyor
Anne_33 Ebrubulut biz hem yapıyoruz hemde satıyoruz domates ve biberi ayrı ayrı yemeklerde de karışık kullanıyoruz deneyebilirsiniz
Adeniminannesi Çok güzel oluyor tavsiye ederim. Bizde yapıp satıyoruz ayrıca bidon yaprak da satıyorum ihtiyacı olan varsa ulaşabilirsiniz