jdjdjf Bugün tam 40. günümüz benim 2. bebişim ama gerçekten kolay bebek zor bebek diye birsey varmış ilk oğlum uyurdu en azından ama bu ne uyuyor ne doğru düzgün emiyor nede susuyor surekli aglamaklı uykusu bölük bölük gündüzleri kesintisiz1 saat bile uyumuyor 6 ile 9 arası aralıksız ağlama yaşıyoruz gaz sancısından dolayı nurse harveys,biogia kullanıyorum ama o sancıyı her şekilde yaşıyoruz bugün de kiraz çekirdekli be l bandı sipariş ettim insallah o bari biraz etki eder bilmiyorum ki geçecek mi bu günler 2. Bebeğim ama ben bile emin değilim 🤦🏻