asennaa Kızlaaar kızlaaarr Bebeğim 4 ay 19 günlük, bu aralar gündüzleri ne zaman yatırsam yırtınırcasına öyle bir ağlıyor ki, uykusu da olsa öyle yapıyor, çığlıklarla uyuyoruz her seferinde nedendir çözümü var mıdır 😀
aysebb asennaa Benim kızımda öyleydi ağlaya ağlaya uyurdu yani baya bi öyle devam etti. Sonra geçti fakat çok sinir bozucu bir durumdu alışmıştım artık ama sonra geçiyor 😊
asennaa aysebb gerçekten insanın siniri bozuluyor, bağırış çağırış ağlıyor yırtınıyor uyuyana kadar 😀
aysebb asennaa Bir süre sonra duruma alışmıştım yani birileri denk gelince o öyle uyuyor derdim yani ne yapayım gözünden uyku akıyordu öyle uyuyordu mecbur
asennaa aysebb evet ben de çevremden aynısını duyuyorum, uyuyacak mı cidden diyorlardı, kv kb görünce kucağımdan alıyordu sanki sonra yine aynısını yaşamayacakmışız gibi
aysebb asennaa Heh aynen uyutma diyorlardı ağlıyor uyumak istemiyor belkide falan. Ama yok öyle olmuyor işte uykusu geldiği için ağlıyor zaten birde ağlıyor iş uzuyor. Ben onu öyle uyutuyorum ağlıyor geçici bir durum derdim. Kısa sürmedi ama sonra geçti şükür
asennaa aysebb ay inşallah, geçiyor olmasını söylediniz de içime su serptiniz… her uyutmada aynı şeyi yaşamak insanın sinirini bozuyor gerçekten