Merhabalar, bebeğim 11 aylık ve bugüne kadar hiç ayakkabı almadık. Yürüme çalışmalarımızı hep evde ve çıplak ayakla yaptık. Ayakkabı ne zaman gereklidir? İlk adım ayakkabısı öneriyor musunuz? Elimde güzel bir hediye çeki var. Kullanılmayacak bir ayakkabı için harcamak istemiyorum. 🙃 Yardım eder misiniz? 🤗