defnevedoruk Evet bacılar geçen hafta eşimin doğum günüydü bende 3 farklı hediye aldım burda sizlere de fikir olsun diye paylaşıyorum, her bütçeye uyucak hediye almısım iyi fikir olur diye düşündüm🙇♀️ Fanatik eşiniz varsa forma akla gelen en mantıklı hediye😂 babalar günündede gs storeden deniz şortu almıştım. Tabloyu kızımızdan hediye diye Sosyopixten aldım. Miav tişörtlerde maviden aile kombini yaptım🙇♀️♥️ (kızımın tişörtünü makineden yeni çıkardım kırışıklık için kusura bakmayın🥲)
Duyulurum defnevedoruk ben de formayı hep ertelenmiştim ama aklımdaki bir hediyeydi. Bu sene alayım dedim baktım puma… Boykot ettiğim için almadım. Ben de üç hediye aldım iki oğlumun adına ve kendi adıma. Ofisi için bir aksesuar, arabası için bir dikiz aynası süsü (araba seven oğlum adına) bir de normal tişört. Her doğum gününde ne alırsam bir de tişört alırım 😅 ofis hediyeleri iyi oluyor da alınabilecek her şeyi aldım sanırım oraya.
busraablog  Kesinlikle fanatik eşlere yakışır hediye bende yıl dönümü hediyesi olarak aldım 🥰
defnevedoruk busraablog buda bu sezonun di mi, bende beyazını beğenmiştim eşim bunu istedi🙇♀️ aramızda kalsın sizinki daha güzel😂
busraablog defnevedoruk evet yeni sezon stada gittik denedi ama bedeni yoktu içinde kaldı bende süpriz yapayım dedim internetten aldım 😂
defnevedoruk Duyulurum Her doğum gününde ne alırsam bir de tişört alırım 😅 cünkü erkeklere hediye almak cok zor😂 her özel günde gs storden birseyler alıyorum bazen fanatik olmasına cok sinir oluyorum bazen de cok isime yarıyor😂