Kızlar benim iki buçuk yaşında bir kızım var ve evdeki tüm eşyalarla konuşuyor. Mesela damacanaya sarılıyor arlsdaşım ne yapıyorsun nasılsın diyor, arkadaşım hasta oldu diyor. Yada koltuğa oturuyor hadi koltuk arkadaşım beraber dondurma yiyelim diyor. Normal mi acaba? Doktora götürmeli miyim? Yaşadığımız yerde tanıdık kimse yok. Yani yalnızız burda. Sürekli parka götürüyorum. Kardeşi var 5 aylık onunla da oyunlar oynuyoruz ama bilemedim yalnızlıktan mı böyle yapıyor.