nilaylaylay Kızlar sanırım meme reddi yaşıyoruz . Sağarak sütünü verenler ne kadar devam edebildiniz nasıl yaptınız bir Yardımcı olur musunuz
Selimveannesi nilaylaylay benimki sağarak gitgitde azaldı ve bitti ama iki sene bile sağarak veren varmış bilemiyorum nasıl yapıyorlar
Pelinak nilaylaylay 4 aydır sağarak veriyorum oğlum hiç emmedi sadece anne sütü alıyor dolaba stokda yaptım gittiği yere kadar böyle devam edicem çok zor ve yıpratıcı birşey sütü sağarak vermek döndürebilirseniz döndürmeye çalışın memeye
Gorkemm nilaylaylay ben çalışmaya başladığımdan dolayı 9..aydan sonra sağarak vermeye başladım ve git gide azaldı maalesef. Sonra ne yaptıysam fayda etmedi. 2 ay içinde tükendi sütüm:( en azından 1 yaşına kadar emdi diyerek kendimi rahatlatiyorum
Cosmosmom nilaylaylay 5.5 aydır sağarak veriyorum hiç mama vermedim sadece anne sütü ile besledim. Gittiği yere kadar sağmayı düşünüyorum. Regl dönemi hariç azalma falan da yaşamadım. Hatta şu an bile kalktım süt sağıyorum sonra 4te kalkıp sağıcam 7de kalkıp işe gidicem :) doğduğundan beri meme reddi yaşıyoruz tek amacım anne sütü almasıydı inşallah ilk 6 ayı deviriyoruz darısı 9 12 aylara :) emek isteyen bir süreç.
nilaylaylay Selimveannesi ondan çok korkuyorum. Daha 2.5 aylık kızım. İlk 6 ay bari anne sütü verebilsem 😭
Selimveannesi nilaylaylay daha çok küçükmüş sağdığınızı biberonla vermeyin hepten bırakıyor cünkü mutlaka bir derdi vardır idrar enf bile olabilir pes etmeyin duşa girip duşta emzirin
irem_alya_srtsn7 Canım sakın sağıp da biberonla verme. Ayrıca sağma bebeğinki gibi olmuyor. Benim bebeğim kilo kaybedince mamaya geçtik. Hem mama hem meme gittik. Bir süre sonra biberona alıştı. Asla memeye dönmedi. Sağarak veriyorum ama git gide azalıyor sütüm