Yorgun_ana112 şöyle anlatayım saçı uzadı artık yatıp kalktıkça kıvrışıyordu tras zamanı gelmiş di bizde berbere götürmek istemedim orda ortak tras makinesi kullanılıyor o çocuğun kafasına o tras makinesi değsin istemedik kendimiz evde yanları almak istedik ama bebeğim durmadı tabi evde oldumuz için pc den çizgi filim felan açtık tras makinesi de çocugun saçını yoldu o yüzden istediğimiz gibi başlıyamadık sıfıra vurduk şekil veremedik yarısını yaptık yarısı kaldı ertesi gün de yarısını yapmak durumunda kaldı