kızlar bebeğim bugün 2 günlük hastaneden çıkışımız yapılacaktı bebeğim sarı kusuyordu visitte gelen bebek doktoruna söyledim crp istedi kan aldılar 9 çıktı sonuç bebeğim aktif emen bebek olduğu için almadılar yb ye yarın tekrardan kanına bakacaklar bol bol emzir dediler yarın yine yüksek çıkarsa alırlar mı çok korkuyorum başına gelen var mı