Kış ayında mutlaka hep çorba yerdi kahvaltı felan az da olsa yapardı su an yediği sabah yarım yumurta akşama kadar mama istiyor çorba yapıyorum kek yapıyorum pankek yapıyorum pilavla yoğurt karıştırıyorum ağzına dahi sürmüyor ne et ne tavuk ne balık bisey yemiyor çok üzülüyorum pütürlü bisey yese hemen kusuyor tükürüyor kilosu felan yerinde mama birde cici bebe yiyor ben napmam lazm ya diş de çıkarıyor ama aylardır bu şekilde oturup ağlıyorum artık