Kızlar iki ay önce 21 günlük şeker detoksu ile 8 kilo verdim. ( pirinç, patates, beyaz ekmek, şeker, işlenmiş gıda , paketli gıda, makarna şekerli meyve karpuz kavun işte ne bilim nekrltari tarz şeyler ) Bunun yanı sıra haftada 3 gün sporuma gittim. Kardiomu yaptım ( bisiklet, yürüyüş ,2 kiloluk agırlık kaldırma ip, çekme ) 87 ile başladığım serüvenime 80 ile nokta koydum iki hafta 😏 sonra ne oldu kendime ödül olarak künefe ısmarladım , dün ıslak kek yedim. Meyve özlemim vardı meyve yiyorum. Ama vicdan azabı çekip üzülüyorum yedikden sonra pişmanlık geliyo. Reglime 3-4 gün var bu süreçde de muhakak bir şeytana uyma süresi olmasın diye bugün başladım. Bir 8 kilo daha giderse öyle umuyorum. Ben ideal kiloma iniyorum.ama azcık motivasyona ihtiyacım var.