Mucizemkuzey Kızlar bebeğim 1 yaşına girecek yarın. Ön 4 diş çıktı. 2 dişi ayrık üsttekiler ve dudak bağı var. Bir diş doktoru bunu kestirmem gerektiğini söyledi. Ama çocuk doktorum da gerek olmadığını söylüyor ne yapacağımı şaşırdım
gokcetuba06 Mucizemkuzey dudak bağı ve dil bağı beslenme artı konuşmada güçlük yaratıyor diye biliyorum bebeğinizde böyle bir sıkıntı yoksa yaptırmayabilirsin ama bebeğin beslenemiyor 1 yaşına göre kelimesi yok veya konuşmada güçlük çekiyorsa bi götür derim
Anatotales Mucizemkuzey aynı durumla doktordan daha geçenlerde muayene olduk. Beslenmesine engel olmuyorsa kesmeyelim dedi. Köpek dişlerin çıkmasını bekleyelim dedi diş doktoru. Bizim de ayrık ama bu kötü değil dedi süt dişler dökülünce yerine daha iri dişler geleceği için çenede yer olur bu avantaj diğer dişler sıkışmaz dedi
Poly-ana Mucizemkuzey Beslenme ve konuşmada problem yaratmıyorsa gerek yok diye biliyorum benim oğlumun dil bağı vardı doğumda hemşireler söyledi 2 aylıkken sünnet için çocuk cerrahiye gitmiştik doktor nolur nolmaz ilerisi için keselim dedi öyle kesilmişti
berrakmutlu Mucizemkuzey bizde de var ve farklı görüşler var bu konuda. Birkaç doktora daha danışın isterseniz en son siz doğru kararı verirsiniz ben de bekliyorum şimdilik