Bu arada Hepsiburadanın reklamı sizde de 15 saniye sürüyor mu? Önce 5 rakamı gözüküyor ama geriye gitmiyor. Beş saniye sonra geriye gitmeye başlıyor. Sonra kapatması beş saniye sürüyor. Bir de kapatmak için çarşıya basınca Hepsiburada uygulamasına giriyor. Herkeste böyle mi?