Erkek anneleri 8 aylık oğlumun pipisinde kızarıklık var daha önce doktora götürdüm fakat doktor çok ilgilenmedi gibi geldi su içmesi gerekli o yüzden dedi çok bakmadı gönderdi ama gittiğimizde kızarıklıgı geçmişti şimdi yine kızardı baya acile gitsem mi acaba randevu alıp gün gelene geçiyor sonra yine oluyo su içiyorum zorla ağlıyor içmek istemiyor ne yapabilirim aynı durumu yaşayan anneler varmı