Ezgim0 korkmayın ben de oğlum için endişe ediyordum üstelik benimki kısa da doğdu,2 yaştan sonra birden toparladı anne baba hedef persentiline ulaştı. Ki kuzenim de 25 persentilde ergenliğe girip 1.98 boyla çıkmış,siz düşünün. 2 yaşında olmasa bile erkekler ergenlikte bile toparlıyor. Yeterki d vit demir b12 vs takibi yapın