Slm kızlar 39 günlük bebeğim var 10 temmuzda doğum yaptım. Bebegim 3 kere kulak testinden sag kulaktan geçip sol kulaktan kaldı.Doktor hiriltisi var ondan da olabilir dedi. Ama ben müzik çaldığında bebegim tepki veriyor 2 haftadır ağlamaktan gözümde yaş kalmadı var mı başına gelen 2 ay sonra tekrar çağırırım dedi. Çok endişeliyim sqg kulaktan geçip soldan sonradan geçen var mı yada sağ kulak ta sonradan kapanır mı çok korkuyorum