Merhaba kızlar. Kızımın iki gün önce sebepsizce ateşi çıkıp inmeye başladı. Doktora götürdük. Kulak enfeksiyonu olduğunu söyledi. Ama hiç elini kulağına falan götürdüğünü görmemiştim. Bu arada kızım 17 aylık. Sonra antibiyotik başladı. İki gündür kullanıyorum. Ateşi sürekli inip çıkıyo sabahtan akşama kadar sürekli ağlıyo. Sanırım ağrıdan. Varmı öneriniz yapınca iyi gelen bir yöntem. Birde dün geceden beri ishali başladı. Sizce doktora geri gitmelimiyim birde neden olur kulak enfeksiyonu umarım bir bilgisi olan vardır şimdiden teşekkür ederim Allah tüm yavrularımıza şifa versin inşallah onlar hiç hasta olmasın 😔😔