shiningmother34 İki çocuğum arasında tam 10 sene var , okuldaki arkadaşlarının kardeşi varmış
Eve geldi ağlayarak benimle alay ettiler anne sen teksin dediler
Ödevini ablası yapmış demişler öğretmene sonra gulmusler
Halbuki oğlumun ablası yok tek çocuktu
Çok üzüldüm ogün karar verdim kardeş şart dedim
Şimdi 11 aylik bebeğim var
Ayrıca oğlumun kardeşi olmasaydı, bebeği olunca ne halası ne amcası ne kuzeni olmayacakti
Böyle biseye sebep olmak istemedim
Çok detaylı dusunmusum diyebilirsiniz ama bunlar gerçekler
Büyüyünce çok soruyorlar iş işten geçmiş oluyor