thebacim Zhra78 ben kullandım ilk 6 aylıkken suya alıştırmak kolay oldu kapak aparatı da geliyor uyumlu baska şişelerdede verebiliyorsunuz
Eylulkaran Ben şikayetlerin okuyunca pek güvenemedim hayat markasının bebek suyunu kullandık 1 yaşına kadar
thebacim Zhra78 ceysu mor kapaklıdan bahsediyorum bende zaten ondan kullandım 3al2 ödeden faydalanıp alıyordum, hayat marka da aldık. 8. Ayda falan zaten alıştırma bardağına geçtik evdeki damacana suyu kullanıyordum, şimdi normal pipetli suluğundan içiyor🌸