Kızlar 17 aylık kızım var sabah uyanınca
Ya yumurta yagda kırıyorum ya haslıyorum az bınlardan yıyor 2 cay kasıgı kadarda pekmez yıyor
Ogle uykusuna yatıp kalktıktan sonra
Corba yada pılav vs varsa yarım kase corba içiyor yarım meyve ara ogun olarak akşam yemegıde makarna yada corba turu yada kofte va ne yıyebılırse verıyorum ara ogunda yarım muz yıyor yedıklerı sızce dogru mu cok ıstahsız herseyden az yıyor yanlısmı yapıyorum ya kek yapsam kefırle cok cok az yıyor
Kilosuda 9.5 😞😞