dorukender Aç karnına mı tok karnına veriyorsunuz? Bestiron kullanıyorum 20 günlükten beri. Hep aç karnına verdim. Tok karnına verince kusuyor. Genelde uyanır uyanmaz veriyorum, biraz lay lay yapıyoruz yarım saat geçiyor sonra emziriyorjm hiç kusmuyor.