asell_asl Of ben de hiç sevmiyorum çocuk olana kadar da kullanmadım hatta ek gıdaya başlayana kadar kullanmadım. Sonrası mecburiyetten aldım. Ben de kayınca çok sinir oluyorum, misafir odasında var pek kullanmıyoruz günlük ama yine de gidip biri otursa öyle büzüşmüş kalsa hemen gidip düzeltirim