Kızlar bebeğim 9 ayı doldu.Dün ona ilk adım ortapedik ayakkabı aldım.Normalde erken ama uzun zamandır sıralıyor ve artık bağımsız olarak kendi kendine 2-3 adım atıyor.Ayaklarıda etli ilk adım öncesi ayakkabılar olmadı mecbur ilk adım aldım.Giydiriyorum ağlıyor basmak istemiyor.Bu durum geçer mi acaba 1.000 tl para verdim çöpe gitsin istemiyorum.İlk çocuğum da böyle bir sorun yaşamamıştım