larasil kaldera8 saçlarım ince telli 15 20 dkda yapıyorum ben saçımı. Öyle yağmurlu bir gün değilse bozulmuyor. Ama çok soru işareti varsa aklınızda mağazada denemenizi tavsiye ederim çünkü ucuz değil