Cananne12 yok her şey dahil değil ama kahvaltısı var kahvaltısı güzel açık büfe ücretsiz. Öğle yemeği yok , ama plajda bi yer var menüleri uygun burda halledilebilir öğle yemeği. Akşam yemeği dahil isterseniz ekstra ücret ödüyorsunuz normalde otel 10 bin küsün tuttuk iki yetişkin bir bebek, 2 gece konaklıyoruz yemekle birlikte 900 lira daha ödedik 11 civarı tuttu yani 2 gece konaklama, personel çok ilgili zaten zincir bir otel olduğu için üzmüyo yani
Sadece havuzu yok otel de küçük iki katlı 😂 öyle her yerde sıra bekleyelim falan yok, plajda kabinleri falan temiz bol duş yerleri de bol hiçbir şekilde sıra bekleyim falan yok hatta bebek bakım odası bile yapmışlar tabi ben girmedim temizliği bilmiyorum ama var
Keyifli güzel tatil geçiriyoruz bunda öyle çok yabancı turist de yok tam orta direkt tatili yapıyoruz