peramomms benim oğlum da sizinle yaklaşık kilo ve boyda doğmuş. 2400 gram 46 cm doğmuştu. 2.ayında 4400 gramdı. Şuan 3 aylığız 5410 gram ölçüldük. Doktorumuz normal sınırlar içinde olduğunu söyledi. Doğumuna baktığımızda sizin bebişiniz de gayet güzel kilo almış gözüküyor. Anne yüreği işte bize hep küçük gelecekler ☺️ mama takviyesinde doktorunuzun önerisiyle hareket edin, fazla verdiğinizde bi anda dengesiz kilo alıp obeziteye yatkınlık göstermesin