Kızlar bebişim 3 gün önce kulağı sancıyodu ve ateşlenmişti hastaneye gittik doktor boğazı kızarmış ve kulağı enfeksiyon kapmış dedi neyden olur dedim diş çıkarma döneminde bağışıklık düşer hasta olur dedi antibiyotik dolven calpol ve kulak damlası verdi 3 gündür kullanıyoruz ama 3 gündür iştahsız oğluşum su bile içmiyp ya bir lokma almadı 3 gündür bu iştahsızlık ne kadar devam edicek artık ateşi yok keyfide iyi kulağını da kaşımıyor