MissPhalange Merhaba🙋🏼♀️ 9 aylık kızım için B12 takviyesi arayışlarındayım. Sizin kullandığınız B12 takviyesi hangisi, içeriğini iyice araştırdınız mı?
CaninannesiCemre MissPhalange Biz 19 aylığız..ocean B12 kullanmaya başladık ama doktorumuzun tavsiyesi ile
Rwerdst MissPhalange metobolizma bize b12 olarak ocean verdi. Çok güzel yükseltiyor. 2 paket bitirdik doktora gidince 3.ye başlayıp başlamayacağımıza karar vercek.
MissPhalange CaninannesiCemre @Rwerdst @cihangirrrr @Dogacelik Bizim doktorumuz da ocean önerdi, bir de kendim araştırayım dedim. Sanırım ben de ocean alacağım. Teşekkür ederim yanıtınız için🙏🏻
pantenkelebek MissPhalange bizede verdiler ama almadık henüz ne vermiş bilmiyorum da iğne vericem ama siz içirin bunu yarım olarak dedi