akdogan42 o inen de tekrar ilk süt olarak kalacak. Memede kalan son sütü emip ilk sütten devam etmiş olacak tamamen bitince diğer memeye geçecek. Olması gereken bu yani yaptığınız doğru, diğer şekilde yarım bıraktığınızdan devam etmezseniz o memede süt üretimi azalır.