Kızlar erken doğum yaptım doğum sonrası rahim toparlanamadı hemen bidaha ameliyat ettiler eve çıktım dikiş ağrıları birde leğen kemiğimde ödem oluştu onun ağrısı hergece acildeydim geçti derken bir kaç ay sonra ağrılarım olmaya başladı bu seferde safra kesesinde taş çıktı yine ameliyat oldum, şükür evimdeyim 1 ay olucak neredeyse ama hergün vücüdümun bir yeri ağrıyor başım sırtım falan anlatamam çok korkuyorum bana bişey olucak diye psikolojik diycem ağrılarım olmasa böyle hissetmem herhalde diyorum nolucak böyle bilmiyorum düzelicekmi doğum sonrası benim gibi hem fiziksel hem psikolojik olarak toparlanması uzun süren oldumu yalnız olmadığımı bilmeye ihtiyacım var geçiceğini bilmeye ihtiyacım var 😢