lacininannesi Merhabalar, bebeğim 4 buçuk aylık bir haftadır emerken ıııııı ııııı diye ses çıkartıyor çok tatlı ve komik. Sizinkiler de yapıyor mu? Sebebini biliyor musunuz?
fisnereceli lacininannesi Son 1 haftadır benim oğlumda yapıyor aynısını. Hatta bende ııı dediğimde tekrar ediyor gözümün içine bakıp gülüyor :) ben şey farkettim ama tok olduğunda emmek istemediğinde genelde oyun gibi yapıyor :)
goktugeda lacininannesi oğlum 13 aylık emzirmek olduğumda memmis veriyim mi diyorum kucağıma yatırıyorum tatlı bi şekilde gülüyo. Ben ona yemek yerken tadi güzel diye ımmm cok güzeeeellll ımmm ımmm diyorum yesin sevsin diye. Oda emmeye başlayınca ımmmm ımmmm ımmm diye mırıldanıyo 🥰🤭🧿
sumyson lacininannesi benim de 4 ay 16 günlük oğlum çok uykusu geldiğinde yapıyor, ben de aynı sesi çıkardığımda kendi susuyor beni dinleyip uyuyor 🥲
kader49 @lacininannesi Maşallah minik yavruya. Benim de oğlumun 5. Ayı bitti. 6′ya girdik. Keyfi yerinde olduğunda sürekli bı bıbıbı babı diyor.😆 arkadas daha dün doğum yapıp geldim diye hatırlıyorum. Nasil hızlı büyüyorlar ya.☹️
lacininannesi kader49 sorma sorma zaman çok hızlı geçiyor doğsun bir an önce diye dört gözle bekliyorduk doğdu da 5 aylık olacak :) güzel kuzucuklar
kader49 @lacininannesi öyle istiyor diye yapıyor tedirgin olma. Benim de öyleydi korkuyordum acaba bi yeri mi ağrıyor diye. Boğulmasından korkuyordum