Kızlar kışlık hazırlıklara erken mi daha ankarada yaşıyorum salça yapacağım ama domates bu sene yandı diyorlar çoğalır mı konserve salça için erken mi bugün almayı düşünüyorum tadı olur mu ki hani bol değilya geç oldu konserve güneşlik değilde salça güneş olması lazım benim balkon 3 den sonra güneş alıyor havada yavaştan dönüyor ne yapsam bilemedim siz neler yapacaksınız bu arada dün eşim dedi bursada domatesleri çöpe atmışlar çok üzüldüm bi yandan yangınlar diğer yandan israf Allah sonumuzu hayr eylesin🤲