39 + 1 de sezeryan doğum yaptım. Bebeğimin dünyada 9. Günü. Uykuya geçiş esnasında huzursuz oluyor ağlamaya başlıyor. Altı temiz karnı tok gazını da çıkarıyoruz. Son 3 gündür böyle bir sorunla karşı karşıyayız. Uykuya tam olarak dalması bazen hemen oluyor ama bazen 1-2 saati buluyor. Aranızda bu süreçten geçen var mı ? Nasıl bir yol izlemeliyim ?