balinayakafaatanhamsi Selam kızlar. Kendi zeytin bahçelerimiz var. Yani zeytinyağı satıyoruz. Tamamen organik. Şimdi soruyorlar çevremde kaç TL diye.. ama ben en son 2 yıl önce sanmıştım. Ondan beri toplu şekilde sattı eşim fabrikaya. Şimdi fiyatlar nasıl. Sizce kaç TL demek gerek
YumukluSucurtaa balinayakafaatanhamsi hangi şehir Antalya da daha zeytinyağları çıkmadı çıksaydı yardımcı olurdum bizde bekliyoruz ☺️
Feyzosumunannesi balinayakafaatanhamsi Mersinde kayinbabam 5 kilosunu 1000 tl ye almış normalde bu kadar değildi bana biraz indirim yaptı arkadaşım dedi
Ballilokmam11 balinayakafaatanhamsi kayinpederim de Gemlik’te litresi 450 demişti sanırım geçen hafta
balinayakafaatanhamsi YumukluSucurtaa aynen kasımda başlıyoruz bizde toplamaya. Osmaniye deyiz. Geçen seneki yağlardan var. Genede isteyen oluyor.
YumukluSucurtaa balinayakafaatanhamsi geçen seneki yağları 1250 den satıyorlar 5 kilo antalyada şahıslar soğuk sıkımı 600 den aldık 5 kilosunu
balinayakafaatanhamsi ikiekmekaldimevegidiyorum valla asiti baya düşük. Hatırlamıyorum ama. 0.8 miydi neydi asit değeri emin değilim. 0.5 de olabilir
kucukprensannesi Eşim gemlikli bi arkadaşından istedi 10 gün önce 5 kg 2250 tl verdik kilosu 450 tl ye geldi. Bana biraz pahalı geldi ama piyasayı bilmediğim için de yorum yapamadım.
tazecikanne45 balinayakafaatanhamsi 200 e kadar düştü. 200-250 arası iyidir. Bizde kendimiz yapıp satıyoruz 250 den verdik ama 200 e verenlerde var. Bu sene zeytin çok. Fiyatlar düşecek inşallah
myarenb balinayakafaatanhamsi benimde akrabamın zeytin bahçesi var geçen sene 1250den aldım 5 kilosunu
Cisemcagan17 balinayakafaatanhamsi artık yenileri toplancak bi kaç ay sonra biliyorsunuz gecen sene litresi 350 den gitti ama sizinki artık eski yag oldu elinizde varsa oda 200 den fln gider
ikiekmekaldimevegidiyorum balinayakafaatanhamsi böyle düşük asitli kaliteli olanlar 400-600 arası gidiyor tariş 300 den alıyor zaten
Balaanesi11 Zeytinyağından iyi anlamak lazım. Asidi, tadı, rengi kokusu…. Bu senenin mahsulü henüz çıkmadı. Ama bir ay önce 350₺ den aldık. Zeytinler artsa bile fiyatlar asla düşmez. İhtiyacınız varsa alın derim