Aslında sorum başlıkta nasıl bırakabilirim . Bir tane de değil 3 taneler sürekli kalkıyorlar şuan 8,5 aylık ben bir ay sonra bıraktırmayı düşünüyorum şuan evde değilim memleketime geldim evime döndüğümde inşallah bıraktırmak istiyorum. Emzik kullanıyorlar uyandıklarında emzik veriyorum asla almıyorlar illa meme olacak yani nasıl yapabilirim. Emziğini veriyorum ayağımda sallıyorum falan asla almıyor normalde emzikle uyuyor tecrübeleriniz neler?