İkizlerim 7 aylık oldular bu zamana kadar hep mama +meme şeklinde gittik 6.5 aydan sonra keçi sütü vermeye başladım ama sütü içtikleri gibi kaka yapıyorlar asla doymuyorlardı normalde 2 defa kakalı bez alıyordum ama sütten sonra ⅚ ya çıktı şimdi yine 2 gündür sadece mama-meme gidiyoruz yine ⅔ defa kakalı bez alıyorum hangisi normal sizce bu arada keçi sütünü de su katıp veriyorum ağır olmasın diye keçi de güvendiğim yer gözümün önünde otlatılıyor siz linçlemeden ben söyleyim