ahmetaren16 Kızlar bana yardımcı olurmusunuz tecrübeli annelerden fikir bekliyorum oğlum 2 buçuk aylık emziriyorum ama sütüm az mama veriyorum 2 saat olmadan acıkıyor 120 ml içiyor acaba kullandığım mama doyurmuyor olabilirmi sizce ?
dileknur ahmetaren16 evet doyurmuyor bence hangi mamayı kullanıyorsunuz ben kızıma aptamil kullanıyorum 3 yada 4 saat gidiyor tokluğu
mooomm01 ahmetaren16 maşallah kimseye söyleme kız :) oğlum 7 aylık hala zorla 120 veriyorum ben sjjsj doktoruna bir danış istersen çiçeğim en doğru bilgiyi o verir bu konuda sana
ahmetaren16 dileknur canım Bebelac gold kullanıyorum gaz sorunu falan yapmadı devam ettim bende uygun fiyatlı olduğu için ama 2 saatte bir acıkınca şüphelendim doyurmadığından hip kullanıyordum öncesinde
fisnereceli daha çok küçük o yüzden sık sık acıkıyor annesi 😍 oğlum 4 aylık gündüzleri hala 1,5 saatte 1 emziriyorum. Gece nasıl uykusu?
dileknur mooomm01 benimde kızım 4 aylık Salı günü aşı oldu o günden beri mama içiremiyorum sadece mamayla besleniyor bide nasıl içiricem ne zaman geçer aşının etkisi doktor aşı yüzünden iştahı kesilmiştir dedi ama çocuk aç sürekli ağlıyor bi fikri olan var mı lütfen yardımcı olun
ahmetaren16 dileknur bir kaç gün daha mamasını içmesini dene bence sonrasında ufak paketlerde başka mama deneyebilirsin sıkılmış olabilir mamasından