snyck goktugharun karaciğer enzimleri yüksekliği var mesela benimde en son bu yükseklikte çıktı doktor kilodan kaynaklı olduğunu karaciğer yağlanması oldugunu söyledi ki zaten bende bu ara beslenmeme dikkat etmedim ve kilo aldim
Duriskonunannesiii goktugharun bu değer çocuğa aitse , ateş düşürücüve ağrı kesicilerin sık kullanimindan olabiliyor , size aitse bircok sebebi olabilir
bizdejantikizlardik goktugharun Şu sıralar herkeste bu problemi görüyorum ben dahil. Karaciğer yağlanması olabilir benimki öyle şimdi geldim hastaneden bu yüzden. Yediklerimize dikkat etmemiz gerekiyor.
Derya0655 goktugharun Yakın zamanda aşı enfeksiyonlu hastalık ya da ilaç kullandıysanız ondan dolayı artmış olabilir. Oğlum bunun 2 katıydı hastalıktan sonra çıktı. Enginar yedirin ben çorbalarına kattım hep. 10 gün sonra normal seviyesine düşmüştü.
goktugharun Turuncukafa15- neden oluyor ki böyle kilo almıyor adam akıllı 3 4 aydır bebegim 6 aya kadar güzel aldı sonra cok az aldı 9 aylık 20 günlük bebegim şuan
goktugharun bizdejantikizlardik 9 aylık bebegime ait sonuçlar. 6 aya kadar güzel kilo aldı 6,aydan sonra pek almadı 2.790 kg doğdu şimdi 6.900 6 aydan sonra cok az aldı.
goktugharun bizdejantikizlardik hayır kullanmadık calpol bile vermedik 9 ay aşısından sonra d vitamini ve demir kullanıyoruz Baska bişey yok
bizdejantikizlardik goktugharun O zaman bilmiyorum canım geçmiş olsun hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah 🙏
Ruvdem goktugharun yakın zamanda bir grip nezle yada bir hastalık geçirmiş sanırım o yüzden yükseliyormuş bizde de böyle çıkmıştı doktor ilgilenmedi bile sizde sorarsınız ama bişey yoktur . Korkmayın
kuzihande goktugharun benim oğlum sekiz aylık onunda yüksek çıktı geçen hafta , hamilelikte benim çok yüksekti demiri kesince düşmüştü doktorlar bırak demedi ama ben haftada 3 gün veriyorum bu hafta içi yine bakarız kanına
goktugharun bizdejantikizlardik insallah canım teşekkür ederim kilo alımı yavasladıgı için kan vs verdik cünkü 🥺
goktugharun bizdejantikizlardik 6 aydan sonra durdu pek almadı kilo işte iştahı normal cok yemez az az yer yani
goktugharun Ruvdem ama bu zamana kadar hep keyfı yerindeydi halsizlik ve hiç bişeyi yoktu hangi ara hasta olup ta atlattı ki 9 ay 20 günlük bebegim
goktugharun kimbumadam 2 ağustosta kan verdik onda da aspartat aminotransferaz (ast) (serum/plazma) normal cıkmış, Alanin aminotransferaz(alt) (serum/plazma) yüksek çıkmış. 16 ağustosta da ikiside referans dışı çıkmış kırmızı şimdi ikiside