Oğlum doğduğundan beri sabah erken kalkan bebekti…6.30 - 7:00 dedin mi uyanırdı… şimdi ise hala uyuyor…. Çok ateşlendi, ilk kez doğduğundan beri hasta…. Ama bunaefer hasta yani. Tadın yok, tuzum yok. Gece acile gittik, ortalığı ayağ kaldırdı ne ağlamak…içim gitti çok içim gitti. Koruyamadım yavrumu bu sefer. Allahım, iyi olsun erken kalksın, bir daha asla şikayet etmicem. Hiç alışkın değilim. Çok hafif enfeksiyon varmış, antibiyotiğe başlatılacak kadar yokmuş o yüzden antibiyotik vermedi. Dolven verdi Zadıten verdi, calpol verdi….çocuk bu evet hasta olacak ama hiç hazırlamamışım kendimi çünkü, soğuk algınlığını hissetsem hemen şifalar yapıp ertesi gün geçiyordu, ne bilim hemen iyileştiriveriyordum şimdi hiç bir şey yapamadım. Vücudu ateşe savaşsın dedim ama yok çok korktum Oğlumu ilk defa öyle gördüm bi tuhaflık vardı. Ama annelik hisleri hiç yanılmıyormuş dün ateşi çıkacak sanki biraz dedim annemle eşim öf hemen pimpirik yapıyorsun ne alak vs ya ben evladımı tanımıyor muyum, tuhaflık var. Bundan sonra asla kimseyi dinlemicem.