Atlasligunler çekim gücü normal süpürgeye göre çok yüksek. Ayrıca normal süpürgede kablo sıkıntısı oluyor hiç sevmiyorum her gittiğin yerde arkandan gelsin, ayağına takılsın falan. Başlıkları da normal süpürgeye göre çok daha çeşitli ve kolay değiştiriliyor. Dysondan önce robot süpürge de almıştım. Şimdi robotu hiç kullanmıyorum bile.