Ecem__ nyhn dikkat ettim ama ne bileyim…2 tanen cocugum var istemiyorum allahim onlara saglik sihhat versin yarin insallah olurum ya 😏
Arzuubal nyhn şimdi postunuzu gördüm benim. De gecikti 4 gün normalde hiç Gecikmez en fazla 2 gün falan ya da erken gelir o kafar kötüyüm ki test yapıcam bugün uyku bile uyuyamıyorum istemiyorum yani Allah biliyor içimi sizin sonuç Nasıl
nyhn Arzuubal bende bu posttan iki gün sonra eczaneden gebelik testi alıp yaptım negatif çıktı ertesi gün adet oldum şükür Bence test yapın orda negatif görünce insan sanırım stresi bırakıp rahatlıyor hemen oluyor bende öyle oldu en azından
Arzuubal nyhn yaptım ben de negatif çıktı erken gebelik testi yaptım ama 5 gğn gecikti yine de doğru sonuç vermiştir sanırım. Yapana kadar öldüm öldüm dirildim ama yapınca biraz rahatladım gerçekten
nyhn Arzuubal benimde gecikmenin 4..mü 5.mi neydi günü normal gebelik testi yaptım çok net şekilde negatif çıkmıştı merak etmeyin doğrudur şimdi vücut beyin rahatlayınca regl olursunuz
Arzuubal nyhn valla içim rahatladı ama insan olmadıkça yine de bir ihtimal mi diyor Allahım ben de bir olsam ilk defa bu kafar gecikti bu ay 😟