7 aylık bir bebeğim var ve son 2 haftadır sadece gündüzleri uyuyor. Sabah 7 bazen saat 10 da uyuyor. Bu aylarda böyle olan var mı sormak istedim. Gündüzden uykularını geceye nasıl çekebilirim bilgisi olan var mı? Düzelir diye bekledim ama artık uyku saatleri hep aynı olmaya başladı.