Bebeğim doğdu doğalı uykuyu seven bir bebek kızlar net 12 saat gece uykusu var. 1 yaşında tam ve geceleri bazen 1 bazen 2 kere uyanıyor. Size bir örnek vermek istiyorum mesela 12 de yatıyorum ya 7 de uyanıyor bazen bazen 6 tamam diyorum mama yapıyorum çünkü mama ile besleniyoruz mamayı içerken gözü kapalı oluyor ya da kucağıma aldığım zaman gözü kapalı oluyor yanş demek istediğim şu ki uykuya devam etmek istiyor. Mamayı içiyor mesela ama uykuya geçmesi tam 1 saat sürüyor ve sadece kucakta uyuyor kucağımda yatıyor tam 1 saat sürüyor ve ben artık bıktım çok uzun geliyor bana o bir saat öyle mamayı da çok içen bir bebek değil 1 yaşında ama 4 ölçek falan anca içiyor sizce bu beslenme işini bırakmalı mıyız artık??
Bu arada uykuya geçtikten sonra bi 3 saat daha uyuyor ne yapmam gerektiğini iyice şaştı m