Acaba enfeksiyon mu kaptı nasıl anlayabilirim 6 gün oldu sürekli ağrı sızı var normal mi acaba bu durum doktora da gitmek istemiyorum doğum sürecim çok zor geçti tekrar acı çekmek istemiyorum furacın aldım kullanıyorum dünden beri ama sanki daha çok sızlamaya başladı